Compartir:
Èxit d’audiència de la campanya conjunta del Consell i ADVANCE
El dijous 19 d’abril, a les 21:30 hores, es va estrenar la campanya conjunta del Consell de Col•legis Veterinaris de Catalunya i la marca d’alimentació de gossos i gats Affinity ADVANCE al programa ”Veterinaris” de TV3. Els responsables d’Advance, marca especialitzada en nutrició que pertany a la companyia catalana Affinity Petcare, van oferir al Consell de Col•legis Veterinaris de Catalunya la possibilitat de disposar d’un dels espais als quals tenen dret com a patrocinadors de ”Veterinaris” per emetre un missatge que reforcés el paper social dels professionals de la veterinària. L’espai cedit al Consell consistia en un espot de 10 segons que s’emetia just abans de l’emissió del programa ”Veterinaris”, que aquesta temporada va tenir 13 capítols.
Un dels missatges que es van fer arribar a l’audiència des d’aquest espot va ser recordar als propietaris de mascotes que és important revisar la salut de la mascota com a mínim un cop l’any per vetllar per la seva salut i per la de tota la família. Per descomptat, el professional que fa aquesta revisió i que pot aportar solucions és, únicament, el veterinari.
Tenint en compte les audiències del programa, es pot dir que la iniciativa va ser un èxit. Les audiències del programa; ”Veterinaris” varen ser líders en el consum de televisió a Catalunya en els dies i les franges horàries d’emissió. Han vist cada programa 1.200.000 persones i s’estima que s’han emès en total 7.704.000 missatges amb una mitjana de 6’3 impactes per persona. El Consell ha valorat de forma molt positiva els resultats i l’experiència, donada la difussió que ha tingut l’espot en el que participava gràcies a l’oferiment de la marca Affinity ADVANCE.
