Informació sobre el sistema de venda del material d’identificació

TORNAR

Compartir:

Informació sobre el sistema de venda del material d’identificació

El Consell de Col·legis Veterinaris de Catalunya informa que a partir del proper dia 1 de març de 2010 es posarà en marxa una modificació en el sistema de venda del material d’identificació.

Aquest canvi dóna resposta a les reiterades peticions dels veterinaris, i pretén resoldre la situació plantejada de que hi ha animals que ja porten implantat un microxip (procedent moltes vegades d’altres països), i que per tant estan identificats, però que no estan registrats, i dels quals es vol fer el registre a l’AIAC. En aquest cas només és necessari per tramitar l’alta del microxip, el següent material: document d’identificació i la cartilla de vacunació, doncs no cal microxip.

A partir del proper dia 1 de març, el veterinari i/o clínica comprarà sempre DOCUMENTACIÓ PER IDENTIFICAR, que constarà de document d’identificació i cartilla de vacunació sempre, i xip opcionalment.

El veterinari en el moment de la compra, decidirà del total de documents que compra, quants microxips necessita.

Un exemple de petició de compra per part del veterinari:    30 documents d’identificació, només amb 20 microxips de la marca X (triar:  Avid/Felixcan/Merial/Virbac). S’entregaran 30 documents amb les respectives 30 cartilles, i 20 microxips.

Aquest procediment per la identificació, és aplicable igualment per la documentació electrònica. Es comprarà documentació electrònica per identificar, que constarà de document d’identificació i cartilla de vacunació, i xip opcional.

El preu de la documentació per identificar paper i electrònica serà diferent. Tindrà, com ja sabeu, un cost més reduït la documentació electrònica.

src=http://www.veterinaris.cat/themes/ccvc/images/xipi.png